vattumannen

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Susanne - 28 juli 2011 23:15

i dag har jag och mamsen varit och handlat i 7 timmar.... Fattari nte vart tiden tog vägen 5 timmar på Allum och 2 timar på Rusta. Mamma skall renovera lite hemma så hon var på jakt efter tapet och renoveringstapet, ja hon är händig den lilla gumman!


På allum strosade vi omkring i nästa alla affärer, det blev lite smått och gott. Jag var på jakt efter en ny bikini men får nöja mig med den jag har för jag hittade ingen som jag ville ha.

   

Vi passade på att äta på Allum, salladen var jättego, men kaffet kunde kvitta smakade bara vatten men det var skönt att få i sig lite innan vi strosade vidare.


Efter en hellyckad dag körde jag hem mamma och vi pimplade ett gäng koppar kaffe och tjötade till 22:30 sedan åkte jag hem........

Det får inte dröja så länge till innan vi ger oss ut på nya rundor :-)


I morgon blir det att packa och förbereda oss på en vecka i stuga med Lá Famiílja :-)

Ovido - Quiz & Flashcards