vattumannen

Alla inlägg under november 2011

Av Susanne - 26 november 2011 23:45

  Ser rätt nöjd ut omgiven att sköna damer.

Av Susanne - 26 november 2011 23:30

I kväll var vi på Rondo med NVS och tittade på Tomas Ledin show - santana vad bra det var!!!!

En ungdomsidol som han är spelade alla de gamla godingarna. Kvällen avslutade vi på Jamesson i goda vänner lag med lite förfriskning och dans

            


Vilka platser vi hade, alldeles vid cenen, Ja så nära att hans svett nästan skvätte ner oss :-)

Av Susanne - 22 november 2011 23:00

Han Mackan ser lite trött ut, blev klar med den när han precis hade somnat in vilket jag inte visste. Jag ropade och han kom för att prova sin tröja.

Av Susanne - 1 november 2011 16:41

Vad snabbt tiden går, tycker inte det var så länge sedan man hade semester, kvällarna ljusa och ljumma. Nu är det kolsvart ute fast klockan bara är halv fem. Det var ett tag sedan jag var inne och skrev men det har inte hänt så mycket. Har varit hemma från jobbet sedan i torsdags med lättare krämper men nu är man tillbaka igen.


I lördags kom Robin och Niklas och hälsade på och stannade till söndagen, vi åt en tre rätters middag och tjötade till långt in på småtimmarna. Det är mysigt att träffa dom, det händer inte allt för ofta då dom bor i Sthlm och är två väldigt upptagna herrar så man får ta vara på varje sekund när vi träffas....


I dag på morgonen var jag hos tandläkaren och fixade det sista så nu är jag färdigbehandlad för denna gång och det är skönt. Nu skall jag se till att inte vänta 10 + år innan jag tar mig till tyrannerna igen :-)


Var på väg att pcka ihop mig och avsluta för dagen när jag insåg att jag inte hade ändrat klockan, Snopet!

Men nu är jag klar för idag så nu skall jag bara åka hem och krypa upp i soffan med min stickning, tända lite stearinljus.


 


Nu är Jennifer tröja klar, den satt som en smäck på henne. En riktigt rolig tröja att sticka, och fort gick det


 

Denna bild fick jag utav henne i ett MMS, hon hade gjort sig vacker för fest hahahahah att hon inte skrämde ihjäl varenda en hon mötte med den blicken.....

Skapa flashcards