vattumannen

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

En lugn och skön dag till ända....

Av Susanne - 8 september 2012 23:00

Vi är på Hafstens Camping i Uddevalla och har en plats med havsutsikt :) men det känns att hösten är i antågande för det är inte speciellt varmt. Det har blåst väldigt mycket idag, Patrik har varit i vattnet och frestat lite medans jag har stickat vidare på pippitröja nr 2. Nu är det vara lite kvar på sista armen sedan kommer det tråkigaste och det är att sy ihop och fästa trådar. Har nu hittat en lösning som fungerar väldigt bra när jag stickar med två trådar så nu går det fort.

Ikväll har det varit lugnt, det blev sent i går så nu ligger jag i sängen ybertrött. Grannen hemma har säsongsplats här så vi står bredvid dom, blev lite drinkar igår och vi kom inte i säng förren vid tretiden och det är inte utan att det känns idag.
I morgon skall det bli fint väder så jag skall prata med receptionen i morgon om vi kan checka ut lite senare :))
Natti Natti

 
 
Ruth

Ruth

9 september 2012 10:00

Söndag i dag, solen lyste så fint, men nu är hela himmeln grå, skall visst komma några droppar i dag också. En fin liten utflykt ni har haft i helgen, mysigt att sitta inne och sticka också, du är så intensiv med dina stickor. Hoppas du inte får sådana fingrar som mamma hade efter all stickning genom åren. En glad fiskare i dörröppningen, men utan fisk, ja inte kan det lyckas alltid. Hoppas ni får en fin söndag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Susanne

9 september 2012 11:13

Vädret var väldigt fint i morse men nu börjar även här de grå molnen dominera. Men det är skönt att vara här. Frisk luft och blicka ut över havet ör mysigt
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 1 augusti 2018 22:12

Vi lämnade Landvetter i måndags och styrde mot Norrtälje till min bror och hans man. Där hade vi en fantastisk vistelse med fantastisk mat och goda viner. I går var vi till en sjö och badade. Det var uppfriskande trots att det var 31 grader i vattne...

Av Susanne - 18 november 2012 01:45

...heter en sjal som jag började på nu i eftermiddag. Var sugen på att påbörja något nytt efter att ha gjort klart en arm till min "testkofta". I morse var jag uppe tidigt efter att ha sovit i stort sett sedan klockan 15:30 i går. Satt på jobbet och ...

Av Susanne - 16 november 2012 00:44

Ja det är precis vad jag har blivit. Mormor lär dröja men det gör ingenting när jag nu har denna lilla bebbe att ta hand om. Jennifer tog med Lexie idag till mitt jobb som fortsättningsvis kommer att vara ett litet dagis för henne. Från och med nästa...

Av Susanne - 15 november 2012 01:15

Idag har det varit fruktansvärt tråkigt väder igen. Jag är så trött på denna regniga gråa trista onsdag. Blev kvar på jobbet ganska länge, hörde på radion att det var en delbolyckor på min rutt så så kändes det mer meningsfullt att jobba lite til...

Av Susanne - 14 november 2012 00:15

Det har varit lite dåligt med skrivande hör på ett tag, men det är inte så att jag lagt ner det utan jag har fått riktig sticknojja på sista tiden. Jag bara älskar att se hur alla alster växer fram på stickorna. Har gått med i en grupp på FB online s...

Ovido - Quiz & Flashcards