vattumannen

Alla inlägg under februari 2011

Av Susanne - 13 februari 2011 21:50

I dag har det varit en helt underbar dag där solen har fått värma med sina sköna strålar. Vi har fortfarande väldigt mycket snö kvar så det är svårt att få en riktig vårkänsla. Men fåglarna kvittrade idag som aldrig förr så något är på gång iallafall. I dag sov vi länge, man vill just nu bara att dagarna skall gå. I förmiddags var vi på Frölunda torg för att införskaffa lite för resan. Jag fick tag i lite kläder, det är tur att det finns lie lättare kläder att få tag i. Nu har jag så jag skall klara mig trots att det är över 30 grader i Phuket.Det fick bli Burger King idag, det tar lite emot men det var ingen av oss som hade lust att laga någon mat idag. Bänkade framför tv:n veckans höjdpunkt... Solsidan.Helt klart det bästa programserie som har visats på många år. Nu är det dags att lämna ännu en dag till historia, bädda rent sängen och sedan krypa till kojs, arbete i morgon. Det är del att göra, måste planera för att kunna vara borta i fjorton dagar, viktigast är att få klart lönerna. Natti

Av Susanne - 12 februari 2011 16:05

   På Onsdag bär det iväg till Thailand för två härliga veckor i sol och värme!

Första veckan komme vi att bo på detta hotell som ligger vid Kata Beach, sedan får vi se vart i Thailand vi beger oss :-)

Nu skall jag förbereda allt för resan men kommer att uppdatera varje dag på vår resa.


Ovido - Quiz & Flashcards