vattumannen

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Spectra...

Av Susanne - 18 november 2012 01:45

...heter en sjal som jag började på nu i eftermiddag. Var sugen på att påbörja något nytt efter att ha gjort klart en arm till min "testkofta". I morse var jag uppe tidigt efter att ha sovit i stort sett sedan klockan 15:30 i går. Satt på jobbet och kände hur huvudvärken smög sig på och utvecklades ganska snabbt till värsta migränanfallet. Bara att bädda ner sig i soffan.

Så idag har jag mått bättre och det är skönt. Det har varit slötittande på tv hela dagen och stickat :))

Patrik gjorde världens godaste hamburgare med tillbehör. Hamburgarna har han gjort helt själv, malt kött mm. Mumsigt värre!!!!
Nu bingen ZZZzzzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 1 augusti 2018 22:12

Vi lämnade Landvetter i måndags och styrde mot Norrtälje till min bror och hans man. Där hade vi en fantastisk vistelse med fantastisk mat och goda viner. I går var vi till en sjö och badade. Det var uppfriskande trots att det var 31 grader i vattne...

Av Susanne - 16 november 2012 00:44

Ja det är precis vad jag har blivit. Mormor lär dröja men det gör ingenting när jag nu har denna lilla bebbe att ta hand om. Jennifer tog med Lexie idag till mitt jobb som fortsättningsvis kommer att vara ett litet dagis för henne. Från och med nästa...

Av Susanne - 15 november 2012 01:15

Idag har det varit fruktansvärt tråkigt väder igen. Jag är så trött på denna regniga gråa trista onsdag. Blev kvar på jobbet ganska länge, hörde på radion att det var en delbolyckor på min rutt så så kändes det mer meningsfullt att jobba lite til...

Av Susanne - 14 november 2012 00:15

Det har varit lite dåligt med skrivande hör på ett tag, men det är inte så att jag lagt ner det utan jag har fått riktig sticknojja på sista tiden. Jag bara älskar att se hur alla alster växer fram på stickorna. Har gått med i en grupp på FB online s...

Av Susanne - 12 september 2012 00:21

Kunde inte begripa vad det var för ett pipande när jag satt och tittade på tv:n. Stängde av ljudet då jag trodde att det var därifrån det kom. Men nej det kom från köket. Gizmo hade släpat in en mus redan i går kväll tror jag då Smulan har suttit fra...

Skapa flashcards