vattumannen

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Susanne - 17 juli 2011 21:45

I dag åkte vi till Lillskärsjön och fiskade. Hasse min farbror kom på besök (har inte träffat honom på flera år). Det var som vanligt även denna dag! Pappa fick 4 och Patrik 3. Jag och Hasse fiskade bara upp aborrar, dessvärre inga fiskar på flugspöet, det blåste lite kraftigt

    Hasse visar hur jag skall flugfiska     Hasse spanar ut på sitt flöte i sjön   Avundsjuk?? hahah  

Efter några timmar åkte vi hem och åt mat sedan bar det iväg igen, denna kväll skulle testa att kvällsfiska i Klarälven. Kan ni tänka JAG hade ett jättenapp, tyvärr fick jag inte med mig firren hela vägen. Men vilken känsla det var i spöet...... NU vill jag ha en hela vägen upp, men det blev inte denna kväll. Det började regna ganska kraftigt så vi åkte hem och slappade framför tv:n, det var ju trots allt över midnatt

  

Ovido - Quiz & Flashcards