vattumannen

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Susanne - 27 juli 2011 22:15

Typiskt att det skulle bli en sådan fin dag i dag när jag hade bestämt mig för att åka in till jobbet och ta tag i lite papper. Först åkte jag en snabbis till akuten med min hand som värker så in i Norden sedan jag slant på en sten och tog emot med handen när vi fiskade i Klarälven för en vecka sedan. Röntgade och konstaterades att det inte var något brott, en rejäl smäll som kan orsaka smärta ett tag framöver.

Skönt ha kollat upp det iallafall. I eftermiddags var det riktigt skönt att kunna sitta på altanen igen, även att jag hade med mig en massa fakturor som jag satt och konterade var det hopp om sommar igen.


I dag bokade jag en stuga i Torup där vi skall mysa hela familjen en vecka. Självklart på en fiskecamp haha, regnbågssjö alldeles utanför med firrar upp till 5 kg i. Kanske det kan bli så trots allt att man skall kunna få något på kroken denna sommar.

 I morgon skall Patrik, Jennifer, Markus och Alexander till Nääs och golfa. Jag skall ut och valla mamma i allehanda affärer, vill inte anstränga handen utan sparar på krafterna tills storfisken skall drillas in :)

Ovido - Quiz & Flashcards