vattumannen

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Susanne - 31 augusti 2012 06:55

...kommer du få kraftiga problem med dina lungor inom en snar framtid. Så löd läkarens order efter att ha tillbringat dagen på lungmottagningen på Sahlgrenska hela dagen i går.
Japp det är väl inte mycket att göra utan att bara lyda. Nu väntar jag på att läkaren i Landvetter skall höra av sig för att få utskrivet champix eller vad det heter, tabletter som skall hjälpa till på traven. Detta kommer nog inte bli så lätt. Har rökt sedan jag var 15 år.
Så nu röker jag som aldrig förr :))

I går var jag och Jennifer hos mammi/mommo och diskuterade hund över ett par koppar kaffe. Jennifer vill så gärna ha hund. Hon fick med sig massa hundböcker att läsa in sig på.
Så snart kanske jag blir mormor till en liten rackare som jag får passa ibland.
Barn lär dröja så en hundbebis funkar det med :))

Ovido - Quiz & Flashcards