vattumannen

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Susanne - 17 augusti 2012 06:52

.....i vår trädgård.
Tyckte det var lite märkligt att alla rosor och diverse blommor var borta när vi kom hem efter tre veckors semester, i morse fick jag förklaring till det. En familj med två ungar har min trädgård som utfodringsplats :))
Har ett smålandsstaket runt tomten och grinden mot baksidan var öppen och det är detsamma som välkommen in till skafferiet.
Men det gör ingenting, dom är så
söta när dom sliter av bladen från små träd och buskar. Tyvärr fick jag inte med pappan på bild han var lite i skymundan och när jag skulle smyga mig på honom stack han. Mamman och ungarna är lite tuffare. Bilderna är tagna genom fönstret så bildkvaliten är inte den bästa

Nu sitter jag på altanen med morgonkaffet och jag hör det prasslar i buskaget så dom väntar nog bara på att jag skall ge mig av så dom kan fortsätta ned frukosten - i vår trädgård. Nu har jag stängt grinden- men det hindrar väl föga

Ovido - Quiz & Flashcards