vattumannen

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Susanne - 28 augusti 2012 21:45

I torsdags efter jobbet styrde vi Bettan till Värmland-Klaråsen. Det var dags att försöka få lite fisk på kroken, men det skulle visa sig att inte heller denna resa blev det någon större fångst.

Vi åkte på fredag eftermiddag till Istern i Norge och stannade till söndagen. Det var fantastiskt vacker där, men även att vi fiskade hela dagarna i Isterforsen blev det ingen fångst att skryta om. Det blev en del småharrar men inget värt att lägga i stekpannan. Patrik och pappa hade bättre tur, dom fick upp en del värt att spara på

Tur att det fanns massa blåbär så jag kunde trösta mig själv med lite bärplockning. Det blev några liter :))

På vägen tillbaka till Klaråsen frestade vi lite i trevliga vattendrag. Även om jag inte fick någon fisk så var det en fantastisk resa med oslagbar natur.
Väl hemma igen på Måndag natt Längtar jag redan ut med Bettan mot nya äventyr.
Höst/vinter kommer jag att roa mig med att göra iordning alla dessa gamla fönster som skall vara klara i vår så bygget av mitt lusthus kan börja

Av Susanne - 28 augusti 2012 18:34

*STICKLUST* har nu fått ny adress.

http://sticklust.webb.se/ 

Ovido - Quiz & Flashcards