vattumannen

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Susanne - 16 augusti 2012 22:35

Robins Lusetröja har varit klar i över ett halvår men jag har inte vågat att sy och klippa upp för armhålan så den har blivit liggandes. Men nu i kväll var vi nere och hämtade gamla fönster som pappa tagit med sig från Klaråsen och då passade jag på att få med mig tröjan och med mammas hjälp är den nu klar för att sy ihop :))

Äntligen fredag i morgon. Denna första vecka efter semestern har varit arbetsam. Varmt och kvavt på kontoret och jättehögar med papper att få iordning på. Men efter i morgon har jag nog koll på läget igen.
Det blir nog en tur med Bettan i helgen, vart det bär av beror lite på vad solen väljer att lysa.
Nu Natti Natti :))

.

Av Susanne - 16 augusti 2012 07:23

Av Susanne - 16 augusti 2012 07:22

Idag vill jag inte gå upp, vill krama kudden ett par timmar till.
Torsdag idag och veckan är snart slut, tiden springer så snabbt iväg. Ett par koppar kaffe till och jag är redo för ännu en arbetsdag. Skall till mamsen och pappsen i eftermiddag och hämta hem 110 åriga fönster som pappa hade med sig från Bäckelid. Det kommer bli mitt höst/vinteprojekt att göra i ordning dom. Omkittning, skrapning, slipning och ommålning. Första etappen av mitt projekt som skall ända upp i ett lusthus som skall byggas till våren

Ha en bra dag alla
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards