vattumannen

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Susanne - 23 augusti 2011 21:39

....I dubbel bemärkelse. Kan tyvärr inte få tapetserat färdigt för tapeten är restad men kommer i slutet på månaden så det är bara att vänta. Just nu väntar jag på att färgen skall torka så jag kan måla en andra omgång. :) det blir rött på väggarna vid kylskåpet. Patrik håller på att montera ihop en golvklocka som jag var och köpte på IKEA idag, den kommer att göra dig mot den tapetserade väggen. Har funderat på att söka jobb som inredare, tänk att få hålla på med detta dagligen, måla och greja. Hade verligen varit min grej. I morgon kommer bilder ut på arbetet idag. Skriver på telefonen och då kan jag inte lägga till bilder. Men nu skall jag måla väggen en andra gång till. Blir sjukt snyggt!

Ovido - Quiz & Flashcards