vattumannen

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Susanne - 22 augusti 2011 12:47

Hela helgen har gått åt till att fixa färdigt köket, tyvärr hade jag köpt en rulle för lite men idag kommer min tapetserare och färdigställer. skall även köpa en färgburk till för att måla ena hörnet, blir den röda som är i blomman på tapeten. Det blev galet fräckt i köket :-) Skulle jag tröttna på det oranga är det bara att måla om igen, färgburken kostade inte mer än 250:- och det räckte med en liter och var jättelätt att måla. Skulle jag ha bytt kakelet hade jag aldrig valt denna färg men i väntan på den framtida köksrenoveringen är det kul med något nytt.


*Bilder före*

       

  *Extreme makeover*

                 

*Färdigställt så när på tapet*

        

 

I eftermiddag blir det att göra klart allt!

Ovido - Quiz & Flashcards