vattumannen

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Susanne - 16 november 2012 00:44

Ja det är precis vad jag har blivit. Mormor lär dröja men det gör ingenting när jag nu har denna lilla bebbe att ta hand om. Jennifer tog med Lexie idag till mitt jobb som fortsättningsvis kommer att vara ett litet dagis för henne. Från och med nästa vecka kommer Lexie vara med mig på jobbet på tisdagar och onsdagar när Jennifer och Niclas är i skolan. Myyyyys!!! Hon har redan sett ut sin plats under skrivbordet vid mina fötter, precis som Genzie när hon fanns med oss. Längtar reda nu till tisdag


Bettan är nu inomhus och vilar till det är dags att åka ut på vägarna igen till våren. Känns så skönt att vi tagit tag i att hitta en vinterförvaring. I mitten, slutet av mars är det dags att hämta hem henne igen


Idag har det varit en bra dag. Har suttit och stickat nästan klart på en sjal och redan nu vet jag vad jag skall sticka ( förutom de projekt som ligger halvfärdiga)
Skall på stickträff imorgon i stan och det lutar åt ett litet besök hos Deisy Design
Kram och Natti <3

Ovido - Quiz & Flashcards