vattumannen

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Susanne - 15 november 2012 01:15

Idag har det varit fruktansvärt tråkigt väder igen. Jag är så trött på denna regniga gråa trista onsdag.

Blev kvar på jobbet ganska länge, hörde på radion att det var en delbolyckor på min rutt så så kändes det mer meningsfullt att jobba lite till istället för att bli stillastående i köer.
När jag åkte hem vid halv 7 var det rena "Bosses" fil så det gick snabbt att komma hem.
Snabbmat blev det idag - pestolax med rotfruktsgratäng. Himmelskt gott och snabblagat.

Jag har nu städat ur Bettan inför hennes vinterförvaring i morgon. Det blir att gå upp tidigt i morgon, vi kör iväg henne innan jobbet.

Sent blev jag sittandes vid köksbordet för att sticka vidare på sjalen jag påbörjade igår. Det var fotboll på tv:n Sverige-England men hade ingen lust att parkera mig i soffan utan jag satte mig med en bra bok i lurarna och kaffekoppen och nyfiken Smulan och hade det gott

Jaha i morgon är det redan torsdag igen, snart helg. Jösses vad veckan springer väg ?
Nu envisas John Blund så det är dags att krama kudden och sova sött

Ovido - Quiz & Flashcards