vattumannen

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Susanne - 14 oktober 2011 11:14

I dag när jag skulle till jobbet visade det sig att kung bore varit framme i natt, vad hade jag lagt fönsterskrapan någonstans? Sen som vanligt sen, stressade jag runt i bilen i mitt letande och där låg den. Så nu börjar väl dessa hemska mogonen med iskalla fingrar som skrapat rutan, snö som skall borstas bort. Jösses vad jag hatar vinter och kyla.

  I dag kommer det bli en bra dag på kontoret :-)
Jennifer är med mig idag, hon studerar ju till mäklare nu så hon får mer gjort om hon är med mig än att stanna hemma.


 

I går eftermiddag var hon här med, då hjälptes vi t att skriva ihop mitt CV och personliga brev för nu är jag sugen på att börja studera igen.

Ansökningen ligger nu på brevlådan - Mölnlycke högskoleakademin - Personal och löne Administratör. Spännande för om jag kommer in så börjar jag i mitten av januari.


i dag kommer Nickan hem, då skall hon få sin tjusiga One Piece som vi beställde sist hon var här. Kommer bli en helg där vi tjejer går omkring och mysyyyser.

Pyjamas hela dagen, kan inte bli bättre :-)

Ovido - Quiz & Flashcards