vattumannen

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Susanne - 14 juli 2010 13:45

Klockan 06:00 vaknade jag av Patrik var uppe och satte på kaffe……vad hände där. – Men vi la ju oss så tidigt i går så jag är pigg. Vädret var molnigt och riktigt pissigt. Trött efter gårdagens vandring la jag mig på sidan och somnade om igen. I dag var det svårt att vakna, vädret var inte inbjudande heller. Det regnade om vartannat så jag LÅG kvar. Patrik gick upp någon gång på eftermiddagen och åkte till Funäsdalen och tankade och handlade lite. Jag var så lat som bara jag kan vara. Repris från i söndags. Sedan att himlen sprack upp och det blev klarblå himmel och solen stekte så hade jag ingen lust att åka ut och fiska så den ena såpoperan efter den andra tittades det på innan det var dags att göra sig klar för nattens skönhetssömn.

Ovido - Quiz & Flashcards