vattumannen

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Susanne - 6 september 2012 00:06

Jösses vad veckorna springer iväg. Nu är det snart helg igen och det är alltid välkommet. Till helgen drar Bettan oss till västkusten för laxfiske, hoppas vädret blir bra.

Min viktminskning går alldeles lysande, nu står vågen på 76 så det är inte att klaga på. Det har bara gått lite över 2 veckor med strikt LCHF och jag har redan gått ner 9 kilo. Äta gott och gå ner i vikt DET är livskvalitet :))

Rökningen har det i kväll gått sådär med, känns som ett återfall men jag har bara ätit mina tabletter i tre dagar så jag hoppas på mirakel inom dom 14 dagar som jag har på mig innan det är FIMPAT för gott. Det måste gå, DET skall gå.....

Nu i kväll har jag stickat färdigt "svärsonens" pippitröja. Får se till att få den sydd och klar att leverera efter helgen. Har en beställning till på pippitröja dam M men där är dey bara en arm kvar. Sedan får set vara bra med pippitröja på ett litet tag. Nu vill jag sätta händerna i något nytt och spännande

Långkoftan på bilden är nu helt klar och den är till försäljning för 1100:-
Den är virkad i Drops Muscat och är i aprikos. Skitsnygg är den men jag är inte tillräckligt smal för att den skall passa mig Hahaha
Intresserad???? Skicka ett mail till
Sticklust@live.se
Kram på er alla och Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards