vattumannen

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Susanne - 27 juli 2012 21:36

Nu är sektion 1 av 3 klar och inskålad. Det blev riktigt bra och här kommer många trevliga middagar avnjutas.
Själv är jag nu i garaget för att slutföra mitt uppdrag - skrapar och målar 16 fönsterluckor :)
Nu förbereds det mat och jag har dragit mig tillbaka i garaget för ännu lite målning :) Sämre kan man ju ha det

Av Susanne - 27 juli 2012 12:22

Detta blir en investering till nästa sommar den är dyr att införskaffa men det är nog värd varenda öre. 4000 m2 täcker den av. Innebär att man kan sitta ute utan att behöva störas av dessa blodsugande jä*****lar! Det bästa är att den även tar knotten.
VILL HA!!

Av Susanne - 27 juli 2012 00:44

Nu är det dags att nana kudden efter ännu en fantastisk dag. Niclas bror kom upp i förmiddags med dotter Thea så Patrik fick hjälp med att skruva trall.
Nu är hälften av däcket lagt.

Igår åt vi hemmagjorda lammkorvar som var fantastiskt gott och i dag blev det grillade revben ā la Robin och det var inte gott, eller hur. Nu är jag så mätt så nu är det bara ryggläge som gäller.

Natti Natti <3

Bilderna visar när Robin gör korv med assistans av Patrik. Jag köpte korvhorn till Patrik när han fyllde år så nu förväntar jag mig en massa goda hemmagjorda korvar nu när han varit med och sett hur det går till

Ovido - Quiz & Flashcards