vattumannen

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Susanne - 1 februari 2012 09:48

Jösses vad kylan har grappat tag i vårt land nu. I morse när jag vaknade var det -14 grader.....Hade verkligen önskat att våren kunde komma nu. Medan man inväntar den passar vi på att uppsöka lite värme, i mitten av februari bär det iväg till Varma härliga Thailand för två veckors vila med värme, sol och milslånga sandstränder.

Det har blivit en årlig tradition att ge sig iväg i februari, skall bli så skönt!!!


Efter jobbet blir det nog att åka hem och stoppa in en pinne i brasan

 

I dag är jag lite trött, det blev väldigt sent igår. Robin min bror har gjort lite stickbeställningar utav mig. Just nu håller jag på med en åkpåse som han och Niclas skall ge bort till en god vän som har en liten kille. Känner att jag måste bli klar med den nu så den lilla krabaten kan få ligga jättemysigt och varmt i denna åkpåse. Den är så finurlig för det hål som syns på framsidan längre ner är för att man skall kunna trä igenom bilbältet. Smart lösning!!!!

Nu skall den bara sys ihop, sy i knappar och sticka en luva så är den färdig att postas till Sthlm.

 




Ovido - Quiz & Flashcards