vattumannen

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Susanne - 28 februari 2010 13:50

I dag känns det bättre med brännan, vi har nu i två dagar legat i skuggan på solstol utanför rummet vid poolen :-) I morgon bär det av till havet igen. Vi har inhandlat lite solkrämer, det verkar behövas.

Det har hänt en hel del här de två sista dagarna.

Vi har varit hos skräddaren och beställt lite kläder.......Sjukt billig och formsytt.

Skall ner nu innan vi går ut och äter prova igen för ev, justeringar....

Jag har gjort akrylnaglar, snyggt men handmålade små vita blommor på varje nagel. Jag försökte ta kort på dom men det fungerade inte. Kan inte tekninkens under med kameran så jag måste lära mig att justera lite......

Medans jag gjorde naglarna tog Patrik en helkroppsmassage, han sa det var ljuvligt! Jag skall nog t3esta på det någon gång


 I morse missade vi frukost, sov alldeles för länge men det kändes som om det behövdes. Vi har ett gym här på hotellet, ligger 10 meter från vårt rum så 11:00 idag tog jag på mig träningskläder och gick på gåbandet i 45 minuter.....sedan var man rätt slut samtidigt som det var skönt.

           

 Det blir en del öl när man är här och det är gött att träna bort en del av  det. Vädret är stabilt 30-35 grader i skuggan, man orkar inte göra så mycket mer än att bara softa, men det känns lättare och lättare att hantra värmen ju längre man är här. Nu skall vi ut och äta! Dom har fantastisk mat men snacka om GI nyttigt.

Ta hand om er därhemma!

Jag kommer att ta lite kort nu när vi är ute som jag kommer ut lägga ut här när det lider!

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards