vattumannen

Av Susanne - 8 augusti 2012 11:37

Borrbyhamn var inget vidare vädermässigt så nu drar vi vidare. Vå åker till Getnö det var där vi inledde våra campingäventyr en gång i tiden. Där finns det fiske så nu skall spöna äntligen fram

Vi har haft det skönt här ändå, ett par slappardagar behöver man ibland oxå

Av Susanne - 6 augusti 2012 17:36

Vi lämnade ett gråmulet och regnigt Öland i förmiddags. Nu är vi i Simrishamns kommun, vet inte riktigt än vart vi skall parkera oss :))

Av Susanne - 5 augusti 2012 17:47

Efter att ha legat en hel dag på beachen är det nu dags att förbereda för avfärd i morgon. Tänkte tvätta lite :/
ha en underbar eftermiddag/kväll
Kramelikram

Av Susanne - 5 augusti 2012 08:12

Mitt abonnemang på telefonen fungerar fortfarande inte, får ta tag i set när jag kommer hem. Köpte wifi för en vecka men det har inte fungerat på ett par dagar så nu köpte jag en vecka till. Vi är fortfarande på Öland, smart val för här lyser solen till skillnad från många ställen i vårt avlånga land.
Idag skall det bli soligt hela dagen så vi åker härifrån i morgon, då hittar regnet även hit. Vart Bettan för oss i morgon har vi inte riktigt bestämt, en vecka kvar på semestern så.....

Nu är det bara jag Patrik och Chanique kvar, Markus åkte med Eddy och barnen i går, Markus skulle hem och jobba. I går blev det tidig sänggång det har varit många sena nätter så det var skönt att nana kudden tidigt (22-tiden). vi slappade vid Bettan hela dagen och åt ute :))

Dagarna här har varit fantastiska. I fredags var vi vid stranden hela dagen och på kvällen var vi och åt på Lammet & Grisen, vi var så mätta när vi åkte därifrån så man mådde nästan lite illa. Nackdelen med buffé, måste smaka allt

På lördagen var vi vid poolen och senare på kvällen spelades minigolf, lika harmoniskt som vanligt :/
Jag kom inte sist iallafall :)
Den kvällen var jag och Mathilda och satte in potatisgratängen i ugnen när klockan var över 11, inte utan att folk tittade. Vi äter frukost när andra äter lunch, lunch när andra äter middag och middag när andra går och lägger sig Hahaha vi har ju semester, varför gamla trista rutiner.

Av Susanne - 2 augusti 2012 09:14

Om det beror på att den är alldeles nylanserad så det finns en del buggar, eller är det för att nätverket här inte är så bra vet jag inte. Bilderna laddas inte upp ibland så här kommer från gårdagen.

Av Susanne - 1 augusti 2012 23:15

Idag har det varit fantastiskt väder, även om det blåste lite så var det varma vindar. Hela dagen har tillbringats nere på stranden så ja nu är fläsket stekt.

Av Susanne - 31 juli 2012 23:01

Hade man kunnat filma oss idag när vi gick ner till stranden fullpackade för att efter en kvart rusa upp igen för världens regnväder som kom, som efter tio minuter senare var borta och vi var på plats igen hade man nog kunnat få sig ett gott skratt.

Solen sken på en klarblå himmel men mordanvindarna var så kalla att man frös så snart solen gömde sig bakom något litet moln :))
Men det var en dag på stranden iallafall. Men morgondagen skall bli varm utan blåst så det ser jag fram emot :))

Jerry med familj kom förbi på lite fika och det var mysigt. Skulle försöka få ett kort på Liam och det var inte det lättaste, men jag fick lura han lite så fastnade han på bild. Kevin och Sebbe är gärna med på bild :))

I kväll blev det pizza här hemma vid Bettan och det var uppskattat, men jag höll igen vi hade ju ätit en massa korv tidigare :)) det är nog med fläsk ändå att steka på beachen

Av Susanne - 31 juli 2012 10:29

Ja säger då det. Varför kan man inte respektera att folk har lite semester och vill sova lite på morgonen??
Nej då, kärringen i husvagnen bredvid satte i gång och dammsög 08:00, dammsugaren måste ha varit från 1800 talet för jösses vad den väsnades.
Sedan tar grannen på baksidan oss fram sina papegojer och dom är ju såååå tysta. NOT!! Men dom är fina att titta på